Op weg naar Davenport - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Cees - WaarBenJij.nu Op weg naar Davenport - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Cees - WaarBenJij.nu

Op weg naar Davenport

Door: Cees

Blijf op de hoogte en volg Cees

01 Mei 2015 | IJsland, Reykjavik

Vrijdag 1 mei, we hoeven niet zo vroeg op te staan want we vliegen pas om 14.00 uur naar IJsland. De koffers zitten vol en zijn goed voor een totaal gewicht van 100 kg, we hebben weer ons best gedaan. We rijden op tijd naar Schiphol en nadat we de auto hebben geparkeerd checken we in. Schiphol is men weer aan het verbouwen en is een bouwput. Het vliegtuig vertrekt op tijd en we landen ook op tijd in IJsland. We zitten nu in de lounge 2 uur te wachten voordat we verder kunnen dat is zeker geen straf, we kunnen alles pakken en er is genoeg. Het is buiten woest, ruig, koud en dor wij zijn blij dat we hier niet hoeven te wonen. Voor zover een eerst verslag mogen meer! Groetjes van ons aan jullie vanuit IJsland

• 01 Mei 2015 - 18:10

Ingrid:

Hoi van Wezeltjes,

Leuk om al een berichtje van jullie te krijgen vanuit IJsland. Heb jullie hele vlucht natuurlijk op internet gevolgd. En zag dat jullie veilig aangekomen waren. Cees ik heb je nog een smsje gestuurd om jullie welkom te heten innIJsland.
    Geniet van alle luxe in de lounche en voor straks een hele goede vlucht naar Orlando. Ik ga jullie natuurlijk weer volgen zolang ik wakker ben.
    Groetjes van Ing

• 01 Mei 2015 - 18:33

Frank Hakhoff:

Hoi C&J
    Jullie zijn al weer lekker op weg. Wel leuk even een stop halverwege en minder kans op vertraging dan bij een overstap in usa.
    Die 100 kg pastten zeker nog net in een handbagage koffertje :). Gaan jullie een export firma opzetten of zo?
    Lekker vooruitzicht naar het betere weer in FL. hebben jullie nog veel te doen in het huis of kunnen jullie dit keer ook eens uitbuiken? Wel kut van de hoge dollarkoers.

We hopen dat de reis verder goed verloopt zonder dwaze vliegeniers die ook zo nodig op jullie willen vliegen. Geniet van FL en we kijken uit naar de belevenissen.

Gr
    Frank en Wil

• 02 Mei 2015 - 18:51

Bep Schuitemaker En Get.:

Hallo Cees & Jose,

Ik zit nu gezellig bij he moeder en schoonmoeder
    Ze heeft nu net het reisverslag gelezen. Je moeder
    heeft je net gesproken aan de tekefoon, ze
    zegt maak maar mooie foto,s en blij dat alles goed
    gaat!!
    Ze wacht weer op her volgende reisverslag !
    Veel plezier en genieten, groetjes van
    Ger & Bep.