Meubels, meubels, meubels - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Cees - WaarBenJij.nu Meubels, meubels, meubels - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Cees - WaarBenJij.nu

Meubels, meubels, meubels

Door: Cees

Blijf op de hoogte en volg Cees

03 Mei 2015 | Verenigde Staten, Davenport

Zaterdag 2 mei, gister avond aangekomen in Orlando Sanford, het duurde even voordat we de koffers hadden maar gelukkig hebben we alle 4 de koffers te pakken. Daarna naar het autoverhuur station, we hebben een Chevrolet Tahoe gehuurd maar de man achter de balie zegt dat hij een mooie deal kan maken en wil mij upgraden naar een grotere auto. Ik ken deze grappenmakers , het kost altijd geld dus ik sla het mooie aanbod resoluut af. Gewoon de auto die we gehuurd hebben buiten is er een verrassing een medewerker heeft gezien hoeveel bagage we bij ons hebben en we krijgen zonder gedoe een veel grotere auto mee waar we echt in moeten klimmen inclusief een opstap trede. Een grotere Ford moet nog gebouwd worden hij is heel groot maar gaat als de brandweer. Op naar het huis van Henk , we maken ons nog wel even zorgen of de codes allemaal wel kloppen en of de deuren ook opengaan van het huis zonder dat het alarm afgaat maar verdomd we komen binnen zonder kleerscheuren. Jose en k zijn benieuwd of alles breuk vrij is overgekomen. slechts 1 glas is kapot dus dat valt mee. Als we het niet allemaal hadden meegenomen dan hadden wij samen genoeg gehad aan 1 koffer ( de foto's komen nog!). Na 24 uur zonder slaap gaan we naar bed en dat is een drama er wordt niet of nauwelijks geslapen. Vandaag gaan we na een ontbijt op zoek naar meubels en dat houdt om 16.30 uur lokale tijd op ik heb er voor vandaag genoeg van maar we zijn wel geslaagd. de 2 bankstellen worden volgende week afgeleverd. Morgen naar IKEA, in Nederland ga ik er met een grote bocht omheen maar nood breekt wet. We zijn lekker bezig laten we maar zeggen. Het weer is prima de zon schijnt volop en het is lekker warm . Tot zover de update morgen meer en dan ook wat vroeger, groetjes van ons.

• 03 Mei 2015 - 10:11

Ingrid:

Hoi Cees en José,

Leuk om jullie verslagen te lezen en ik herken het allemaal: de auto, de code en vooral: komt de koffer wel uit het vliegtuig en hoe ziet hij er vanbinnen uit.
    Geweldig dat jullie weer zo'n fantastische grote auto hebben meegekregen, ziet er zeker goed uit zo samen in zo' n bakbeest. Heeft José er al in gereden? En José denk erom de goede inrit bij BurgerKing te nemen met deze mega car, ha, ha. Je weet wat er anders gaat gebeuren!!!

Zijn jullie geslaagd voor het mooie mintgroene bankstel dat we in februari hebben gezien? Is het andere bankstel voor het zitgedeelte bij de voordeur? Nu alleen nog het dubbele ligbed aan het zwembad voor Henk en de gigantische buitenkeuken. Jullie worden wel weer beziggehouden met al die klussen. Maar het wordt wel prachtig.

Succes met alle aankopen en met het slapen komt het wel goed zoals jullie weten.

Fijne vakantie en groetjes van Ing