Naar de bank, Rooms to go Ashley, Lowe en Wallmart - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Cees - WaarBenJij.nu Naar de bank, Rooms to go Ashley, Lowe en Wallmart - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Cees - WaarBenJij.nu

Naar de bank, Rooms to go Ashley, Lowe en Wallmart

Door: Cees

Blijf op de hoogte en volg Cees

06 Mei 2015 | Verenigde Staten, Davenport

,Maandag 4 mei, Jose en ik gaan eerst nar de bank, de creditcard doet niet wat hij moet doen nl betalen, mijn contactpersoon Peter regelt het binnen 5 minuten en na een controle (geld uit de klaagmuur trekken) vertrekken we naar de meubelzaak Rooms to go. Zaterdag heb noodgedwongen een aanbetaling moeten doen van 1400 dollar om de bestelling zeker te stellen. met mijn eigen creditcard (een gevalletje van jammer). Als we aankomen blijkt dat er verder nog niets is gebeurt kortom dichtgeknepen billen of het allemaal nog gaat voordat we weer vertrekken. Er zijn een aantal artikelen niet meer op voorraad en als ik voorstel om de showroom modellen dan maar te leveren kijkt de man mij aan als de bekende verbaasde haas die verschrikt in de koplampen van de vrachtwagen kijkt. Het is als vloeken in de kerk en dat blijkt echt een brug te ver te zijn voor dit bedrijf. Na 2 uur hebben we toch met veel kunst en vliegwerk alles bij elkaar, het dreigde nog even fout te gaan met de glasplaat op de salontafel maar ook dat is opgelost. De ultieme test komt dan of de creditcard werkt en ja de betaling en dus ook de bestelling is rond. Vrijdag 8 mei komt er een vrachtwagen met de meubels, 2 nieuwe bankstellen met daarbij passende lampen. Ingrid en ma Tap lezende het groene bankstel is gelukt. Hierna gaan we naar Ashley om 2 nachtkastjes te kopen, de vorige eigenaar had bij het bes in de master slaapkamer 2 idiote nachtkastjes gekocht die absoluut niet paste in het geheel. Probleem is wel dat het slaapkamer stel niet meer geleverd wordt. Dan maar de best match en na lang zoeken vinden we iets de 2 nachtkastjes worden dinsdag de 5e mei geleverd. Ook dat kan van het te doen lijst af op naar Lowe, dat is een soort Praxis maar dan XXXXXXL hier moet van alles worden gekocht een buiten keuken, ligbedden, zonneschermen, een extra koelkast voor in de garage en nog veel meer. Ik val zowat uit mijn slippers van de totale prijs maar Henk heeft gezegd dat het moet gebeuren dus tja dan maar doen. Tussen door kopen we ook nog van alles want het valt een beetje tegen wat er mist in het huis. Iedere keer als we thuis komen ruimen Jose en ik alles op maar daarna hebben we weer een auto vol met nieuw spul om gek van te worden. We gaan even eten bij Denny's en daarna naar Wallmart om handdoeken te gaan kopen, een nieuwe stofzuiger, pannen set en nog weer veel meer, als we thuis komen gaat José aan de slag om alle kaartjes van de handdoeken te verwijderen. Het zijn veel handdoeken dus ook heel veel kaartjes. Morgen dinsdag is waarschijnlijk was dag. Vandaag waren we om 20.30 uur weer thuis en hebben zowat 12 uur gelopen en geshopt we zijn kapot en we gaan lekker naar bed. Morgen toch maar proberen wat rustiger aan te doen. Tot morgen.

• 06 Mei 2015 - 09:37

Anjo Hendriks:

hoi Cees en Jose

We dachten dat jullie vacantie gingen houden,nu ben je nog druk.
    Probeer wel een beetje uit te rusten .
    Veel plezier nog ,en tot ziens.

groetjes van ons allen.

• 06 Mei 2015 - 14:31

Ingrid:

Hoezo we hebben veel te doen. Hadden jullie dit verwacht of komt het toch nog als een verrassing?
    Het hele pand wordt zo'n beetje door jullie gerenoveerd terwijl ik dacht dat het heel behoorlijk ingericht was toen we het gingen bekijken. Houden jullie er wel rekening mee dat het huis meestal in de verhuur is. Is dat dan niet zonde van al die mooie spullen. Maar Henks wil is wet en misschien kan nu de verhuur prijs weer omhoog. Het is een hele klus in ieder geval en jullie komen knock out terug ipv uitgerust.
    Hoop dat jullie de tweede week het rustiger aan kunnen doen.
    Nog fijne dagen en groetjes van Ing.