Schoonmaken en genieten - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Cees - WaarBenJij.nu Schoonmaken en genieten - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Cees - WaarBenJij.nu

Schoonmaken en genieten

Door: Cees

Blijf op de hoogte en volg Cees

06 Mei 2015 | Verenigde Staten, Davenport

Woensdag 6 mei, de plannen zijn enigzins aangepast Lowe levert morgen pas de gekochte spullen. Vanochtend hebben wij de boel beneden schoongemaakt, Jose de eetkamer en de ramen gewassen en gezeemd en ik de garage. Best wel warm als de garagedeur openstaat en er alleen maar warme lucht naar binnenkomt. In de middag maken wij samen het terras bij het zwembad schoon en duiken tussen door in het zwembad voor verkoeling, al hoewel het water is 30 graden Celsius maar toch voelt het goed aan. Na anderhalf uur in de zon is het tijd voor genieten en dat doen we dan ook maar. We zijn nu net gedouched en gaan even naar IKEA om nog wat kunstplanten te gaan halen. De auteur is vandaag een beetje lui en gaat dan ook u stoppen met het dagelijkse stukje proza vanuit Florida.

  • 07 Mei 2015 - 15:17

    Ingrid:

    Hoi Cees en José,

    Zo te lezen wordt het een prachtig en kraakhelder pand daar in Davenport. Wat een werk hebben jullie eraan maar als ik het terras zo zie is het steriel en verdienen jullie een groot stuk taart. Zag ik op de foto van José aan het zwembad.
    Fijn dat alle spullen vandaag bezorgt gaan worden, wat zal het er dan mooi uitzien. Kan niet wachten op alle foto's!!
    Hoop dat jullie ook nog wel een beetje vakantie gevoel hebben met al die klussen.
    Geniet in ieder geval zoveel mogelijk van het zonnetje.
    Ik ben een paar dagen van de rader af want ga met Mirjam en Simon mee naar Hoenderloo en zij hebben geen internet in het huisje.
    Blijf wel mailen want ik lees alles als ik weer thuis ben.

    Nog veel plezier en succes met de bezorging van alles.

    Groetjes van Ing

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cees

Actief sinds 22 April 2015
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 4669

Voorgaande reizen:

01 Mei 2015 - 16 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: