Afoeren van oud meubilair en aanvoer van nieuw meu - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Cees - WaarBenJij.nu Afoeren van oud meubilair en aanvoer van nieuw meu - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Cees - WaarBenJij.nu

Afoeren van oud meubilair en aanvoer van nieuw meu

Door: Cees

Blijf op de hoogte en volg Cees

09 Mei 2015 | Verenigde Staten, Davenport

Vrijdag 8 mei, Jose en ik zijn al de hele week bezig om sneacky het oude meubilair af te voeren. Wat een geluk dat er een nieuw huis wordt gebouwd naast het huis van Henk. om de 2 dagen komt er een nieuwe grote afvalcontainer en daar dumpen wij de oude meubels. gisterenavond hebben we het complete bankstel van de televisie kamer gedumpt, er was eigenlijk nog niets mis mee maar Henk wilde een nieuwe bank hebben. Dus daar waren wij goed van afgekomen tot dat ik vanmorgen naar buiten keek en zag dat Pedro de Mexicaan die aan het werk is in het nieuwe huis het bankstel ook mooi vond en het weer uit de afval container haalde , recycling in optima forma. Dat gaf Jose en mij de kans om nog wat andere spullen te gaan dumpen in deze afvalcontainer.
Rond 11.00 uur worden de nieuwe meubels gebracht en het staat heel mooi in het huis maar net als in Nederland mankeert er altijd wel iets aan zo ook nu,, in de ronding van het bankstel in de televisie kamer zaten 2 kleine gaten daarnaast waren de relax stoelen niet elektrisch maar handmatig te bedienen en dat hadden we niet gekocht. Ook in het tapijt (witte gedeelte) zat een zwarte vlek. Ik gaf aan dat men het spul weer direct mee mocht nemen maar nee dat stond niet in het draaiboek voor vrijdag van Charlie. Hij ging door met plaatsen en volgende week wordt het hele bankstel en vloerkleed geruild. ik mocht het gewoon gebruiken . Morgen toch maar even naar de meubelzaak om dat te controleren. Er komt schot in de zaak we zitten nu in de opbouwfase en het wordt mooi. In de middag lekker in het zwembad en BBQ op de BBQ van Henk, een geweldig ding die hier niet misstaat maar in Nederland exorbitant genoemd moet worden.
Tussen het zwemmen door nog even met een spade in de hand gestaan we hebben planten gekocht voor langs het hekwerk, Henk wilde fruit boompjes maar de tijd van fruit boompjes is voorbij dus het worden fleurige struiken. Het valt mij nog niet helemaal tegen de grond is niet echt hard, de meeste tegenstand heb ik nog van het bijzondere harde gras wat is gelegd. Daar is zowat geen doorkomen aan.
Het water in het zwembad blijft rond de 32 graden de verwarming zal wel aanstaan ik kijk heel wijs in het kastje waar de bediening zit en kan eerst niets vinden totdat ik een ander kastje open en zie dat de temperatuur op32 graden staat. Geen wonder dat we met zweet op het voorhoofd in het water liggen ik regel de temperatuur in op 28 graden en het duurt 24 uur voordat we dat gaan merken.
Na het eten zitten we lekker op de bank en om 10.00 uur gaat het lichten gaan we naar bed, morgen vroeg weer gezond op en een nieuwe dag met nieuwe kansen , nieuwe prijzen. Ik heb een paar foto's gevoegd van vooraf achter af en dan zie je het verschil. Tot morgen vanuit een bloedheet Florida

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cees

Actief sinds 22 April 2015
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 4676

Voorgaande reizen:

01 Mei 2015 - 16 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: