Een beetje schoonmaken en veel relaxen - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Cees - WaarBenJij.nu Een beetje schoonmaken en veel relaxen - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Cees - WaarBenJij.nu

Een beetje schoonmaken en veel relaxen

Door: Cees

Blijf op de hoogte en volg Cees

07 Mei 2015 | Verenigde Staten, Davenport

Donderdag 7 mei, vanmorgen zijn de spullen van Lowe gebracht en die hebben we een plek gegeven. morgen zal ik de foto's van vooraf en achteraf sturen om dan aan jullie maar over te laten om de 7 verschillen te zoeken. Het is nog steeds fantastisch weer, vannacht heeft het wel erg geregend maan nu is het weer 32 graden en volop zon. Deze week ook 2 Nederlanders gezien op de weg die met hun motoren aan het rijden zijn. Ansich geen bijzonderheid maar wel als je met motoren rijdt die voorzien zijn van Nederlandse kentekens. We hebben overigens geen contact gemaakt met deze 2 helden op de weg. Morgen worden de overige meubels gebracht dus Jose is weer aan het poetsen in de woonkamer en 2e woonkamer. Dat is u verboden gebied, gelukkig is het huis groot genoeg en we vinden nog wel een plekje. Vanavond is het voor ons Hollandse kost, bloemkool, piepers, jus en een karbonade . Jose ligt in het zwembad en ik zit op de man van de speelkamer te wachten zodat ik zijn check kan geven want in de USA is het vooral vooraf betalen en dan pas leveren ik ben aar geen voorstander van maar het moet anders gebeurd er niets. Lieve mensen tot zover even een kort bericht van ons aan jullie en ik heb begrepen dat het weer in Nederland Kaatje naadje is , wij zijn blij dat we hier even zijn ook al is het hard werken ( werken?) . Tot morgen en voor jullie welterusten het is hier nu 15.20 uur lokale tijd.